Laki Kacak Kene Tahan Wad

Minggu yang sangat menyedihkan. So petangnya terus gi KPMC Puchong.

Pin Di Brainfood

Semua family singgah melaka.

Laki kacak kene tahan wad. Human translations with examples. Contextual translation of berapa lama kena tahan wad. I have to hold ward.

Okay ceritanya kene food poison ni lepas balik melaka. Cerita sensasi kene la update. Sib baik mber laki tu tak kene ape2.

Lepas check darah doktor nasihatkab supaya masuk wad. Sampai melaka dalam kul 8 lebih kot. Irsyad kene tahan wad.

20082010 me and my friend jalan-jalan. My hobby suke masak2. Human translations with examples.

How much longer what did you buy fell in the toilet. 13082017 This video is unavailable. Demam aku kali nie antare demam yg paling teruk and paling sekse penah aku kene.

Tnye ic ada tak byk tnye smpai bus mai pun tlepas. 1 talking about this. Baru je baik dari chicken pox.

Pengalaman kene tahan kat wad spital. 15 Oktober haritu aku pergi pwtc sebab ibu aku konvo. Human translations with examples.

Tetibe mai la dato polis. Kiki kne tahan msk wadbilik502south wingwahingt lagi plakhuhupengalaman paling x beztangan kiki kene cucuk utk mskkn wayar yg msk air tuhuhu6btol air msk dlm bdn kiki slame 4hr 3mlm kiki stay kt situubat n antibiotik pn msk ikut wayar tu jgkumyg bez dok dlm wad tunurse. Doc bagi ubat demam ubat tahan muntah n masuk air.

Tapi kalau ikutkan rekod catatan yang pernah aku kongsikan dalam blog nampaknya kali ini dah masuk kali ke-2 tak termasuk kes bermalam di NICU ketika baru dilahirkan dulu. First time aku kene tahan wad. Dekat seminggu kat wad.

Kali kedua ini pulak. Ida Junaida mama kepada seorang baby yang comey lagi debab Muhammad Jazli Irsyad n wife kepada my luvly Hubby Mohd Jaslizad. Adel dah lembik sebab tak minum n makan selama 3 hariso gi klinik lagi sekali mintak referral letter.

Hada Labo Super Hyaluronic Acid Hydrating LotionMoisturizer. 22062020 This video is unavailable. Mber i yg laki tu la kene tahan.

Adessib baik die bwk ic dier. Salamaku sebenarnye belum sihat sepenuhnye dari demam nietp aku gagahkan gak bdn aku yg kecik nie buat entry nie. Contextual translation of anak lelaki kena tahan wad.

Fell in the toilet i have to hold ward. Son my son chicken fox circumcision maksud my son. Patah Kaki Kene Tahan Wad n Operation.

Human translations with examples. Minggu ni aku patah kaki tok berjalan. Awal tahun yg menyedihkan 2011 50 Disember 3 November 2 Oktober 1 September 1 Julai 8 Jun 2 Mei 9 April 14 Mac 5 Februari 1 Januari 4 iklan.

14022018 Aku sebenarnya tak berapa nak ingat berapa kali dah Haziq kena tahan wad. Contextual translation of kene tahan wad. Contextual translation of suami kena tahan wad.

19022014 Selasa aira lak demam panas muntah2 n cirit. Kali pertama dia dimasukkan ke wad KPJ disebabkan oleh Roseola. Si comel Nabila telah ditahan wad kerana masalah dalaman yang makin parah.

Nanti aku update kendian. ROSKEN Dry Skin Repair Dry Skin CreamSunscreen. Dok jail tu tak best tu.

Kene tahan wad pulak sebab food poison. UV Aqua Rich Watery Essence SPF50 P. Kot kene tahan satu hal.

Alhamdulillah aira tak muntah tapi still cirit.


LihatTutupKomentar