Masuk Wad Pukul Brpo

I am enter the ward ward admission my stomach hurts im late tomorrow. Sementara ada husband tu Aten bersihkan diri tukar baju yang nurse bagi.

Ciklilyputih The Lifestyle Blogger Ayah Masuk Hospital

Mesti korang cakap baik beli baru daripada baiki.

Masuk wad pukul brpo. Human translations with examples. 10062020 Esoknya 352020 10 pagi pergi semula ke emergency HSAS. Ambik gambar baby dulu.

Memang tak tahu satu apa pun pasal nak beranak ni. Pukul 3 petang cek laluan baru 3 cm. I am lottery today enter the ward ward admission i feel so lucky.

07062008 pukul 5 pagi kami sekali lagi pergi ke unit kecemasan dan kali ni doktor terus suruh admit kerana keadaannya memang teruk kesian tengok indra dicucuk jarum untuk memasukkan ubat dan air. Keadaan masih lagi sunyi. Tak sampai seminit doktor mai tengok mak.

Nanti Mawar update lagi. Nak pi hospital susah dengan anak yang ramai terpaksa lah I tahan lagipun kesian tengok suami yang tak cukup rehat semenjak I buat DNC. Aku lihat keadaan wad masih lagi gelap.

Disebabkan dah lebih waktu jangka bersalin pastu hari ke 3. Jadi masuklah kita ke wad 8B katil nombor 26. Baby pun bagi kerjasama.

Tu yang terus kena masuk wad. ShHanna- anak nombor 1. Contextual translation of saya masuk wad hari ni.

Jadi menunggu lah kita. Keadaan masih lagi sunyi. Sambil aku bermain handphone notification menandakan waktu subuh dah masuk.

Kat sana sekali lagi indra dicucuk jarum sebelah kiri pulak sebab yang tangan kanan dah nak membengkak. Masuk wad i lost my mom my mom in blue enter the ward. Ada cakap pada diri juga tapi tidak sampai hati tengok telefon ini.

Lagipun ini asalnya telefon emak saya punya. Kalau sayang memang susah hendak lepaskan termasuk orang. I am make the bed enter the ward ward admission.

Nada buat apa- apa langsung selain tengok RTB tidur makan. 2 thoughts on Masuk Wad Plak. Proses sama macam 252020.

Jadi lebih baik stay hospital katanya. Jam hampir menunjukkan pukul. 30june pukul brpo mawar.

Mak nak balik kemas2 dulu. I am i lost my mom enter the ward ward admission ali hurt his leg. Bangun pagi tu bangun dengan nangis cakap kat husband sakit dah tak boleh tahan.

08082020 This video is unavailable. Tapi bila ada baby lain nanges automatik dia terjaga nanges sekali. Sepanjang malam I nangis kot sakit.

2 kali buat ujian potasium memang kurang. Dalam jam 600 pagi mama dan indra masuk wad 2C. Human translations with examples.

Sambil aku bermain handphone notification menandakan waktu subuh dah masuk. Human translations with examples. Then dalam pukul 5pm macam tu lah ada a few doctors datang checked I tanya sakit lagi ke tak and so on.

Contextual translation of mak saya masuk wad. Pukul 630 petang baru ada katil kosong. INSURAN YANG MAMPU MILIKSEMUA ORANG PERLU ADA.

Human translations with examples. Aku lihat keadaan wad masih lagi gelap. 08022021 Pukul 4 gitu baru Aten masuk ke wad balik.

13082017 I masuk wad around 3pm. Human translations with examples. Bersalin secara induce untuk anak pertama.

Mak cakap lepas p jumpa doktor pagi tadi lagi depa suruh masuk wad. Selepas bercuti sehari-Sunday because it was 1 Muharam kana admitted masuk wad kembali on Monday. Haaa time ni la husband korang boleh masuk ke wad dan azankan baby.

Sampai kat wad tengok abah n ima ada. Contextual translation of menguruskan ayah saya masuk wad. Routine check-up di buat oleh nurse-makan ubat ambil temperature check BP.

22062012 Pukul 7 baru saya sampai. Tak best sebab masa tu ramai orangggg biasa lah hospital kerajaan kan. 21032018 Contextual translation of mak saya masuk wad hospital besar.

15032021 Keesokkan harinya aku tersedar dalam pukul 530am. Diorang macam tak percaya I ni Appendiks sebab tengok I tak gaya macam orang sakit pun hahahahaha. Rasa nak buang air besar.

Doktor suruh masuk wad sebab dah kandungan kelima. See more of Mawar Rashid on Facebook. Saya akan pakai sampai memang tidak boleh.

Pengalaman anak pertama masa tu kak lia umur 26 tahun. 21022014 10 posts published by yanaramly on February 21 2014. Contextual translation of bapa saya masuk wad.

Orang dah beransur pulang parking pun senang sikit. Jumaat dalam HDU Sabtu masuk wad biasa dan esoknya bercuti. 01072021 Saya seorang sentimental.

15062021 Keesokkan harinya aku tersedar dalam pukul 530am. Cipta Akaun Baru. Jam hampir menunjukkan pukul.

Bila makin ditahan pukul 12 pukul 1 makin sakit.

Gagal Vbac Dan Trauma Hospital Athirahassin

Life Of Kh R And Na With Love Khalish Masuk Hospital Episod 2

Aku Saya Me Myself Cerita Adik Masuk Wad

Ciklilyputih The Lifestyle Blogger Ayah Masuk Hospital

Ciklilyputih The Lifestyle Blogger Ayah Masuk Hospital

Blog Yus Our Life Raya Korban Aku Bermalam Di Hospital

Hana Pregnancy Journey I Pengalaman Proses Bersalin Little F

My Story 11 1 12 12 1 12

Ciklilyputih The Lifestyle Blogger Ayah Masuk Hospital


LihatTutupKomentar